rabikkk55 Günaydın herkese. Bebeğimin ağzında pamukçuk oluştu. Karbonatlı su ile siliyorum. Önerebileceğiniz başka bir yöntem ya da ilaç var mı acaba?
Aysusen rabikkk55 Dr bize de karbonatlı su dedi birde zeytinyağı ve karanfil ama Dr sorun mutlaka . İlaç iyi gelmedi bize hala gitmedi 3 hafta oldu
tubasd rabikkk55 hafif bastırarak silin kullandığınız mendilin tek sefer bir yüzünü kullanın meme ucunuzuda silin
Sesimgeliyomuuu rabikkk55 mukostatin ve fungostatin diye bir ilac var benim kizim 11 aylikdi oldu ilacla bile cok zor gecti karbonatli su ise yaramadi hic en son fungostatin ise yaradi
rsoyturk rabikkk55 sağlık ocağında mikostatin yazmışlardı, göğüs ucuna ve bebeğin ağzına uygulanıyor. isterseniz bir danışın🙏
rabikkk55 Aysusen biz daha 10 günlüğüz. Nasıl oldu anlamadım. Hergün duşumu da aldım. Göğüs ucumu temizledim. Biberonlarını falan yıkadım. Sanırım çoğu bebekte oluyor. Geçmiş olsun sizede Allah kolaylık versin
tubasd rabikkk55 havalar çok sıcak ben pamukçuk olduğunda kaynamış soğumuş 1 çay kaşığı suyla ağzını yikiyor gibi veriyordum zaten yarısı dışarı yarışı ağzına gidiyor temizlediğini düşünüyorum yinede sizin karariniz
Begonvil__ rabikkk55 kulak pamuğunu ilaca batırıp ağzına sürüyordum. Göğüs ucunu ve bebeğin ağzını da temiz gazlı bezle karbonatlı suyla silebilirsin demişti