ysmnabd sizi en iyi ben anlarım 3 aylikken bir başladı ikizlerim red etmeye şuan 7 aylıklar değişen hiç bişi olmadi 12 saat aç kaldılar gene emmediler kaç defa doktora götürdüm kaç biberon değiştim boş sadece uykudayken biberonu kabul ediyorlar büyüdükçe onuda kabul etmemeye başladılar Allah yardımcınız olsun zor ve yıpratıcı bir süreç bizim geçmedi inşallah sizin geçer