Sermec27 linamungan ilk oğluma da takmadım ikinci oğlumda 48 günlük yine takmadım çünkü ikisi de hazıranda doğdu yepyeni duruyor valla aldığım bereler ve eldivenler bir de kıyafetler ev o kadar sıcak sadece zıbın var üstünde 🥰
minervadefne Ben hiç takmadım 2 aylık hatta 2 haftalıktı öyle sıcaktı ki zıbınla durdu hala öyle çorap giydirmiştim sadece gazı çok oluyor diye ama klima vs yok bizde cam açık sadece yine de sıcak her gün yıkıyorum ona rağmen isilik oldu geçen gün
minervadefne linamungan daha iyi bence siz daha iyi bilirsiniz kafası terlemiyorsa sorun yoktur bence
minervadefne linamungan maşallah ama aklınızda olsun hava sıcak ama yenidoğan sürecinde çorap giydirin mutlaka gaz için