Furkansmomy tatlım 1aydan sonra dr bana kaldırmana gerek yok uzun uyursa ıyandırma acıkırsa uyanır artık dedi öyle yapıyorum ama bizimki iştahlı rn fazla 3saat emmiyor uyuyor,korkma düşmez kan şekeri falan o ilk 1ay için geçerli ,benimde bebeğim 2aylık