Bebeğim 1 yaşına girdi hala uyumuyor. Doğduğundan beri çok ciddi uyku problemi yaşıyoruz, hem uykuya dalmada hem derin uykuya geçmede. (Yani herhangi bir uyku yöntemine alıştır(a)madık) Defalarca kez doktorlara sordum, çözüm bulamıyoruz.
Gündüz 2 kez uyuyor uyuduğunda da fazla 1-2 saat uyuyor. Akşam 5-6dan sonra uyutmuyorum, oda sıcaklığını ayarlıyorum, yemeğini yediriyorum, emziriyorum, duş aldırıyorum, rahat giysiler giydiriyorum, beyaz gürültü, pış pış, elde ayakta beşikte sallama, uyku arkadaşı, uyku damlası.. bir bebek nasıl uykuya dalarsa her yöntemi deniyorum. Asla derin uykuya geçmiyor. Kolik bir bebekti, sonra diş, sonra atak haftası ama bitmiyor. Koskoca 12 ay her gündüz ve gece uyku problemini çözemedim. Mucize bir yöntem beklemiyorum ama benimle aynı durumda olan var mı? Bu durumu kolaylaştıracak bir öneriniz var mı? (Emzik kullanmıyor istemiyor, özellikle geceleri sık sık emmek istiyor)