Feyza06 Hanımlar 40 ım cıkmadı sezeryanla doğum yaptım kanamam çok olmadı ara ara oluyodum 3 gundur çok fazla ve adet kanaması gıbı gelıyor 40 çıkmasına 3 gun var adet mı goruyorum yoksa 40 kanaması mı 40 cıkmadan adet gören var mı?
Nursel_yamacbatin Feyza06 olur canım. Benim de 40 im çıkmadı 3 gün yoğun kan geldi adet olunurmus onu öğrendim sonra.
yareennec Feyza06 olur canım,bende 40ım çıkmadan oldum sezeryanla doğum yaptım,endişelenmene gerek yok yani🌸
Reyhan-88 Feyza06 benim kayınvalidem de kırkı çıkmadan adet olmuş 1 kere sonra kesilmiş tekrar sizin de öyle olabilir
Celins Feyza06 bende nornal doğum yaptım yarin kırkım çıkıyor. Bunu bende merak ediyordum . Ilk hafta kanamam bitmişti geçen hafta 2 gün yine başladı adet ağrısı da vardı sanırım adet oldum bu konuyu ben açacaktım ne tesadüf siz açmışsınız 😊😊
Feyza06 Nursel_yamacbatin sağolasın canım şaşırdım bende sezeryandan sonra adet gec olanlar varmış olmayablar varmıs 40 ım cıkmdan byle bısı olacagını dsunmemstım demekki oluyomus :)
yareennec Feyza06 ilk basta çok düzensizdi 15 gün felan kanamam oldu sonra 3 gün kesildi tekrar oldum felan ama 2 aydır düzenliyim
Feyza06 Celins bende cesaret edemedim hıc sorsam mı dıye linç yer mıyım acaba dıye ama ıyıkı sormusum valla kac gun surecek edetım onu merak ediyorum sımdı 😂