mucizem24 Çok geçmiş olsun canım aynı durumdayım :( , çok kötü bişey keşke ağrı yapmadan hemen bi doktora gitseydin şöyle söyleyim hamilelikte emzirmekte hiç tedaviye engel değil tam aksine müdahale edilmezse daha kötü sıkıntı şuan ağrın olduğu için enfeksiyon var o yüzden dişe müdahale etmezler emzirenler için olan antibiyotik ve parol ağrı kesici yazarlar lütfen en yakın acil hastane neresi olursa git yazdır hemen başla ondan sonra da dişçiye gidip halledebilirsin ilaç azda olsa hafifletecek şişin inecek hemen git yarın aksatma 🙏🏻 Allah kimseye diş sancısı vermesin çok çok beter :(