Suphiye_mila13 Hanımlar iyi geceler acaba aranızda ocağı döküm demirli gözleri de dahil olan var mı ? Makineye atıyor musunuz? ben hiç atmadım baya da ağırlar 😏
blself33 Suphiye_mila13 ben oak gözlerini değilde demirlerini aynı döküm makineye koyuyorum bulaşıkların üstüne yağ sökücü sıkıp bekletip yıkıyorum aldigimdan beri yapiyoeum tertemiz herhangi birşey olmadı Beko marka
Suphiye_mila13 blself33 teşekkür ederim yanıtınız için bende hiç atmadım makinede daha güzel temizlenir diye düşünüyorum benimkinin de markası Samsung