[silindi] üslubumda size küfür veya hakaret içerikli bir argo cümlesi kurmadım. Direkt teşhis koymuşsunuz, kendi yaşadığınız tecrübe doğru olmayabilir. Her çocuğun gelişimi, genetiği farklıdır. Belki bir öneriniz veya tecrübenizi paylaşmanız arkadaşa fikir olabilir ama kesinlikle çürümüş yazamazsınız bunu çocuk doktoru bile benim branşım değil diyip detaylı bakılması için pedodontiye gönderiyor. Peki doktorlar neden var ozaman biz burdan atalım siz teşhis koyun. Bu yanlış fakat tecrübelerinizle örnek vererek yönlendirme veya varsayımlarınız olabilir.