Kızımı 1 hafta önce denizin kıyısında oynarken bi anda ayağını deniz anası yapıştı ısırdı. Çok şükür şuan durumu iyi 3-4 gün hastanede yatırdılar zehirli olma ihtimali vardı. Hatırladıkça içim gidiyor aramızda 5 adım bile yoktu :( size sormak istediğim konu şu. Kızım 3.5 yaşında ve bezi bırakalı çok oldu asla yatağına çiş yapmazdı. Bu isirmadan sonra ara ara geceleri yatağına çiş yapıyor. Hala çok korkuyor olabilir mi çünkü gerçekten ölümden döndü yoğum bakıma alma ihtimalleri vardı ayağı çok kötüydü
Bu olayları yaşadığı için olabileceğini düşünüyorum bunun için psikolog veya oyun terapisti mi gitse ne yapsam ?