harice yazıktır antibiyotik kullanmayın bence de. Kızımın biraz enfeksiyonu vardı dut kurusunu kaynatıp içirerek düşürdüm. Kanda enfeksiyon gördülerse belki antibiyotik verilmiştir. Ilık duş, ayağına limon suyuna batırılmış çorap giydirmek, alnına koltuk altına soğuk kompres bunlar ateş döneminde benim uyguladıklarım. Belki faydası olur.