10 aylık bebeğim var. Geçen hafta biraz rahatsızlandı ve iştah kaybı oldu.öncesinde sadece kahvaltıda ufak tefek problem yaşıyorduk öncesinde emdiği için muhtemelen, yemek istemiyordu. Şimdi ise iyileşti ama iştahı düzelmedi ek gıdayı istemiyor 🥹 yardımcı olur musunuz ne yapmam lazım ? Blw denemek istiyorum ama onda da yemekleri alıp aşağı atıyor yemiyor 🥹