terazikadini Ya günlerdif uğraşıyorum geçmiyor ishalide var yarın doktora götürücem ama nedir bu yardımcı olurmusunuz bacaklar ve kollarda da benek benek kırmızılık var çok dikkatli bakınca koldaki kırmızılık içinde minik beyaz nokta var
hunilimomm terazikadini mantara benziyor büyük kizimda olmuştu pişik sanmistim ama aynı böyleydi doktor karışımlı krem ve kortizonlu kremler vermişti geçmişti
Yesillimon terazikadini Pişik olmuş ishalden kantoron yağı varsa sür geçen aynısı kızımda oldu diş döneminde kantoron yağı sürdüm baya fayda etti
Anatotales terazikadini isilik yada pişik gibi durmuyor. Çok rahatsız ediyordur kortizonlu krem tedavisi başlar doktoru muhtemelen vakit kaybetmeden götürün bemli kalmamasına dikkat edin bezi daha sık değiştirin
terazikadini hunilimomm bizede vermişti daha önce karışımlı krem kullandım 2 gündür hiç belirti yok geçmedi kollara da yayılmış sanırım bugünde travazol sürmeye başladım inşallah sabaha hafifler
ozgersinada terazikadini benim kizımdada olmustu travazol kullandim ince tabaka halinde ilk günün sabahinda baya duzelmisti en fazla 5 gun kullanilabilir kortuzonlh oldhvu icin grnede doktorunuza danisabiljrmisinx
Tugcekvs terazikadini mantar benim bebeğimde de olmuştu doktor travazol ve hametan vermişti çok geçmiş olsun 🙏🏻
Themom_ terazikadini Çok geçmiş olsun sanırım mantar bu isilik ve pişik bu tarz olmuyor beyaz pütürcükler var bebeğinizde. Kremle düzelir doktorunuz en uygun tedaviyi verir 🌺
Gul-42 terazikadini altını baglamayın yatagına baska bırşey serın baya kötü olmuş bence mantara benzıyor