AnnaGloria Oğlum 13 aylık - hamileliğim çok zor geçti mide bulantısı diş ağrısı derken kabus gibiydi - aile desteği 0 dan bir tık üstü - gurbetteyim oğlum doğunca 4 gün kaldı annem sonra kardeşim 10 gün kaldı - kaynanam bağ işi var gelmedi - eşim asker doğu görevimiz var bir ila iki yıl kadar daha buradayız ama - Anneliği seviyorum eşim destekçi elinden geldiği kadar - bunları niye yazdım onu söyleyeceğim ikinci çocuğu isteme sebebim en çok oğlum için onun kardeşiyle büyümesini istiyorum ama bir yandan da iç sesim diyor ki yapma bak hamilelik var doğum sonrası var kimse gelip de sana yardımcı olmaz diyor en çok taşınma olayı iki çocukla doğuya gidicem ev tasıcaz ( tabi taşıyabilirsek) sizce bu şartlar altında ikinci çocuk fikrim sadece fikir olarak mı kalmalı
bittercikolata__ AnnaGloria oğlunuz küçük bence biraz daha bekle derim benim kızım 4 yaşında 2. Hamileyim 3 buçuk aylık zor geçiyor ister istemez
Kuzularinanasi AnnaGloria daha cok kucuk…erken bana kalirsa.tasinma isini halledin kucugunuz memeyi biraksin wc egitimi tamamlasin ondan sonra dusunun bana kalirsa.yoksa tasinma,memeden kesme,wc hepsi ust uste binecek, kendinize eziyet ….
hunilimomm AnnaGloria kalmalı bence daha küçük en azından 3 yaşına felan gelsin benimkiler arasında 3 yaş var öyle bile zorlandım sıfır destek sadece eş oda akşamları yanımda iki çocuk doğum felan bı şekilde hal oluyor ama doğum sonrası zor riske atma her hamilelik bir değil
heygorl AnnaGloria bunu en iyi siz bilirsiniz ama bence fikir olarak kalmalı çünkü büyük bebeğiniz de çok küçük ve size ihtiyacı var en azından 2 yaşında falan olsaydı o doğmaya 3 yaşına gelir diyebilirdim ama bilemiyorum
AnnaGloria hunilimomm haklısınız evet ama bende bir diğer düşünce de suan tam rahatladım biraz derken çocuk birdaha yapar mıyım orası meçhul :(
AnnaGloria heygorl evet yapabilenleri gördükçe çok şaşırıyorum ister istemez kendimi de sorguluyorum teşekkür ederim
defnevedoruk AnnaGloria lütfen yanlış anlamayın kıyas yapmak değil amacım ama sizcede bu şartlarda zorlamak olmaz mı? cevremdeki herkes hep destekçim oldu teyzem annem kaynanam ne zaman istesem yardıma gelirler kızımı bırakırım, hamileliğim bebek gibi geçti hiçbir zorluğu yoktu. kızım 16 aylık şuan önümde ki 5-6 yıl içinde kardeş fikri gözüme korkunç geliyor. ha siz ben bunca şeye rağmen yaparım derseniz tabii ki sizin kararınız ama bence biraz daha zaman sizin için daha iyi olur.
tekbasimabakiyorum AnnaGloria en az 4 yaş olmalı, sağlıklı bir kardeş ilişkisi için. Pedagoglar bas bas bağırıyor ama siz bilirsiniz
BuzluKahve AnnaGloria ikinci çocuğu isteme sebebim en çok oğlum için onun kardeşiyle büyümesini istiyorum Asıl tam bu sebepten beklemeli. İkinci gelince ilk çocuğunuza ayırdığınız zaman ilgi alaka mecburen azalacak. Onun tam sosyalleşme zamanında her şey eksik kalacak.
AnnaGloria BuzluKahve kendimi sorguluyordum acaba ben mi güçsüzüm kendime güvenim yok diye teşekkür ederim gerçekten 🫶
ibrahimefeninannesi Kızlar konudan bağımsız ama uyanık bulduğum için soruyorum ilk hamileliğimde 40+2 olmama rağmen açılmam olmadı ve bebiş kakasını yaptığı için acil sezeryana alındım ikinci hamileliğim eğer olursa normal doğum yapabilir miyim ssvd hikayeleri çok okuyorum merak ettim
Minii_baby ibrahimefeninannesi aradan 4-5 yıl gibi bir süre geçerse o zaman evet ama yine de rahmin yırtılma olasılığı var riskliymiş yani
idilikom AnnaGloria Acele etmeyin bence benim ikinci çocuğum yeni 1 aylık oldu ilk cocugum şuan 5 yaşında annemle komsuyuz en büyük destekcim eşimde elinden geldiği kadar ama iyiki arada 5 yaş fark olmuş hamileliğimin zor geçti zamanlarda oldu bazen aman halledilir olur gider deniyo ama çok yorucu olabiliyo ilk çocuğuda ilgi yönünden aksatabilirsiniz🙂
AnnaGloria idilikom ay hiç istemem :( peki sizde tam biraz rahatladım derken tekrar başa sardım dediğiniz oldu mu
hunilimomm AnnaGloria bende öyle düşündüm 2.5 yaşında yaptım 😂 3 de doğdu şimdi biri 2 biri 5 yaşında rahatladim ama o küçük diğeri zaten bebek sen kendine iyice yazık edersin valla iki küçükle uğraşmak daha zor en azından büyük tuvalete gitmeyi öğrensin memeyi bıraksın
Minii_baby ibrahimefeninannesi o iki sene sezeryan için yanlış biliyorsun Yara yerini üst üste iki kez kesmemek için en az iki sene çocuk düşünmeyin diyorlar
idilikom AnnaGloria Evet o illaki oluyo kendime hayret ediyorum tam rahata erdim derken hangi cesaretle başa döndüm diye 😄 Ama oğlum çok istedi kardeşi olmasını ağlıyordu sürekli herkesin var benim niye yok diye bende yaparsam 1. Sınıfa başlamadan yaparım yoksa düşünmem diyordum Allah gönlümüze göre verdi☺️
Deletedmom_108 AnnaGloria Aslında şu an sizin için sadece fikir olarak kalmalı ve sebeplerini siz sırasıyla yazmışsınız..
AnnaGloria Deletedmom_108 bazen görüyorum birlikte büyüsünler bir kere zorlanırım diyorlar o yüzden bende acaba bende mi sorun var diye düşündüm çünkü cidden yok yani bilmiyorum eskıden nasıl yapmışlar ama cidden çok zor yapabilene helal olsun diyorum ben 😂 fikrimi fikir olarak bıraktım
AnnaGloria idilikom ya 😍 insan evladı için yapıyor ne yapıyorsa Allah her zaman yardımcın olsun canım