alya00 Arkadaşlar ateşi ölçülen her yer farklı çıkıyor karnından, koltuk altından, alından ölçüyorum 37,8 çıkıyor karın ve kol altı. Alnından ölçtüğümden 38,3 falan . Bende 38 vücudun neresinden ölçersem ateş düşürücü veriyorum doğru mu yapıyorum
kirikkalp alya00 doktor bana koltuk altından doğru olduğunu söylemişti calpol mu veriyorsunuz? Kaç aylık
babystarzzz alya00 canım ölçüm yaptığın alete göre değişir. Temassız kullanıyorsan alın diye biliyorum mesela. Koltuk altı için olan ayrı, kulaktan ölçülen ayrı aletlerde var.
aylizinannesiiii alya00 koltuk altından ölçüyorum temassız termometreyle havale geçiriyordu az daha 40 a çıkmış ateşi temassız olanda 38 gösteriyor acile bir girdik doktor hemen soğuk komprese koş dedi geçen sene
aykoz_ alya00 en dogrusu kulak ici, koltuk altı sonra alından. Koltuk altı 37,5 dan sonra ateş kabul ediliyor
alya00 aykoz_ ateş ölçer çok önemli bazıları yanıltıyor o yüzden korkuyorum aynısı benimde başıma gelmişti doktora gidince yüksek çıktı ateşi bizimkinde düşüktü. Philips mi ateş ölçersiniz kulaktan ölçen o var onu biliyorum
Miracinannesi_ alya00 hastanede kulaktan ölçtuklerinde 40. 2 derece çıkmıştı. Ben koltuk altından 39.5 olcmustum. Doğrusu hastaneninki diye düşünüyorum çünkü Kulak ve makat atesi birbirine en yakın olanmış
aykoz_ alya00 braun bizimki . Temassızı bıraktım hiç kafa karışıklığı olmuyo böyle daha iyi 37,5 eşik kulak içinde
Anatotales alya00 kulaktan ölçüyorum ben doğduğundan beri braun 6525 olması lazım son çıkan o. Bi alt modeli 6520 sanırım hatalı ölçümleri olabiliyormuş serisinde. Ben son çıkanını istemiştim
mysozclk alya00 koltuk altı kulaktan olcum yapıyorum alından yapıyordum oncesı hep 38 gosteriyordu doktor bakma bı daha ona dedı hala bakıyorum hala 37 38 oluyor alnı ama kulak koltuk altı 36 bucuk gecmedi