Ben oioinin tabak, önlük, kaşık ve meyve süzgecini aldım. Alt kısmının vakumlu olması çok güzel tabağı sandalyesindenkaö defa atmaya teşebbüs ettiyse de atamadı. Sivenonun bulaşık deterjanını aldım koku falan yok zaten onunla yıkıyorum. Cam rende, buharda pişirme aparatı, mama sandalyesi vs vs bunlar da kullandıklarım