Merhabalar 🤗 1 seneyide geçti ikinci çocuk denemelerine başlaylı fakat bi türlü olmuyor. Yumurtlama günlerimi kaçırmıyorum aslında iki günde bir ilişki mutlaka oluyor. Bi ay tutmadıysa diğer ay olur diye umutla bekliyorum yine adet günümü. 14 ay oldu. Sağlıksız besleniyorum aslında bu büyük bi sorun teşkil eder mi? Folik asit kullanmaya başlamadım kullansam faydası olur mu? Stres, sağlıklı beslenme, boyuma göre kilomun fazla oluşu gibi gibi sorunlar var. Herşeyi çözerim ama stresime engel olamam ya, muayene oldum bu arada smear testi verdim kan verdim sorun yok hamile kalmanda dedi doktor