fsgdhbd kendi doktorunuz ne diyor ? Siz doktora gidene kadar istirahat edin ama benim doktorumun hep altını çizdiği şuydu 2 saatte 10 hareket saymazdan hemen nst çekil ve sonuçları bana at. Ağrı da dahildi buna. 34+4 te az hareket yüzünden bi gittim 2 gece yattım 2. Gece acil sezeryana alındım. Ki benim hiç belirtim yoktu kanama ağrı vs. İç kanama geçiriyormuşum dekolman plesenta yaşadım. Doktorumun gözü açıklığı sayesinde kurtulduk. Siz riske atmayın son haftalarınız