Evet korktuğum başıma geldi kızıma rota virusu bulaşmış.dun akşam kusma ve ishal ile başladı .bugün Dr.goturdum çinko ve probiyotik ilaç verdi birde fitil kusmayı önleyici.bunlari kullanmaya başlayacağım .yatis yaparız ama ishali çok fazla değil dedi .ağızda ve gözde kuruluk gözlerde çökme ishal ve kusma da artış olursa acil getir dedi hastaneye .ateşi yoktu ama şu an 37 lerde seyretmeye başladı.daha önce başına gelen varsa bilgilerini paylaşabilir mi .bu arada bol bol emzirip su veriyorum.7 ay 10 günlük kızım.