Annelerim 2,5 yaşında bi kızım var ve hiçbir şey yemiyor. Tüm gün aç dursa umrunda olmaz. Sadece meyve ve salatalık yiyor. Çok yoruldum artık. Yemek saati diyorum hayır oyun oynuyorum diyor. Tuvalet eğitimi verdim 1 hafta falan oldu. Arada kaçırmalaro oluyor ve hep oyuna daldığı zaman kaçırıyor. Bu yaşta oyun sevdalısı olan var mı? Bir şey yememesi normal mi ? Gelişim olarak da iyi değil. 12 kilo ve 86 cm. tahlil verdik her şeyi de normal. Ne yapayım bi akıl verin