beyazbulut benim kızım da bu şekilde ,işe giderken bile ağlardı gitme anne seni çok seviyorum bilmem ne ,kızım anneler.bsbalar ise gider çocuklar okula gider diyordum ,kardeşi oldu tabi o süreçte ben evdeydim o yine kreşe gitmeye devam etti kardeşim n’olacak dedi kardeşe de doktorlar hemsireler bakıyor dedim ben çalışırken ( kendim de sağlık sektöründeyim ) onu da öyle kabul ettirdim ama hala duygusaliz günde binbesyuz defa seni çok seviyorum der ani duygusal patlamalar yaşarız sanırım bu yasa özgü bir şey sadece karşılık vermek lazım ağlamak istiyorsa da bırakıyorum ağlıyor sakinlesince gel konuşalım ağlayan insanlarla konuşulmaz diyorum sakinliyir geliyor konuşuyoruz çözüyoruz problemi ama tabi ben içimden içimden sinir krizleri geçiriyorum hep 😁