Merhabalar güzel anneler.. saçlarımı uzatmayı düşünüyordum eski bekarkenki fotoğraflarıma bakınca heves ediyorum ama yok bu sıcaklarda hiç cekilmiyor kurutmasi ayrı dert zaten hep topluyorum hem çocuklu hem sıcak diye. Saçlarım gür hangi kesim daha kullanışlı acaba karar veremiyorum yardımcı olur musunuz 😌