Tbaltn Hanımlar bir arkadaşım yok gibi bişey dedi biraz daha beklemen gerekiyor dedi kendisi de hemşire . İçinizde hemşire veya bılgısı olan varsa yardımcı olursa çok sevınırım hıc bısey anlamadım yarına kadar uyuyamam 🫣
birprensesanesi Tbaltn hamile beta 35 fakat daha çok yeni artış varmı diye kontrol etmeli tekrar kan vererek
Mom0008 Tbaltn yeni yeni tutunuyor olabilir kimyasal olabilir biraz aman geçsin öğle kan verin umutlanın ben 53 ile kimyasal geçirdim ondan öyle demiştir
Bebegim3535 Tbaltn ben ilk gebeliğimde 27 ile öğrenmiştim. İki günde bir en az 3 kere tekrarlaması gerekiyor testi düzenli artış oluyormu ona bakılıyor. Artış düzenli ise sağlıklı ilerliyor
Mom0008 Tbaltn kan verdim 2 günde bir ilk 53 çıkmıştı sonra değer düşmeye başladı 40 -29 peşimden kanamam başladı doktorda kimyasal dedi zaten değerlerimiz güzel katlanarak ilerler ise sağlıklı gebeliktir
Mom0008 Tbaltn benim süprizi o gebeliğim şimdilik düşünmüyorum rabbim hayırlı sağlıklı iyi günlerde nasip etsin diyorum bi evladım var şükür büyüsün inşallah sağlıkla ilerler sizde kucağınıza alırsınız 🥰
Tbaltn ppzeynep mesela bu akşam yaptırdım 2 gün sonra yani çarşamba günü gitsem tahlil yaptırsam doğru bir sonuç alırım heralde
Tbaltn ppzeynep neden ki merakımdan soruyorum yanlış anlamayın lütfen neden aynı hastaneye gidin dediniz. Başka hastanede değer farklı mı çıkar
BuseLavi Gebelik için betahcg değerinin 48 saatte en az 2 katına çıkmış olması gerekir. Sağlıklı bir gebelik ise
sevimliidostlarr Tbaltn ıkı gune bır tekrarlaman lazım artış varsa gebelık sağlıklıdır 35 dıyınce zaten gebe oluyosunuz tıbben hemsıre arkadasınız nasıl gebelık yok dıyo? Ben de ıkılı rakamlarda ogrendım bebegımı