kirikkalp Sm1355 bende 3 senedir satıyorum hiç mi kimse almaz ya yeter ki elimden çıksın valla uyguna da veriyorum yani benim de böyle A kesim umarım satabilirsiniz.
Mazikeen Sm1355 hayatta satmaya kıyamam ya gelinliğimi hatırası var sonuçta gelin çiçeğim bile duruyor özenerek saklıyorum :) ama illa satmak istiyorum diyorsanız letgoya koyun bence burda herkes evli zaten