Merhabalar benim bebeğim 8 ay 5 günlük iştahı bu diş çıkarma sürecinde azdı ama son 4-5 gündür aşırı iştahsız oldu 7-8 saat asla ne birşey yemek istiyor nede içmek istiyor ek gıda da dahil ( mama veriyorum sütüm olmadığı için ) acaba mama mı değiştirsem düzelir mi yoksa bu süreç normal mi kilo kaybı yaşamasından korkuyorum