Selam hanımlar 🙋♀️ kızım 28 aylık 2 aydır erteliyordum tayin işi alışma evresi vs erteledim hep. Akşam itibariyle baktım hazır tamamen arada kaçamak olsada 15 dk da bir lazımlığa yapmak için gidip geldik şükür mantığı anlamaya başlıyor . Uzmanlar gündüzle geceyi aynı anda kesin diyor ama kasları henüz buna alışık değil ki 15dkda bir bayağı çiş yapıyor gece tamam daha az yapıyor kızım ama bezliylende gece bayağı ıslatıyordu sabah yoğun bir bezi oluyordu yani. Sorum şu ben gece haberi yokken mi bezletip sabah o uyanmadan çıkarsam yoksa şu 15dk da bir işeme olayının süresini uzatıp daha fazla tutmaya başlayınca mı gece bezsiz yatırmaya başlasam. Birde gece uyandırsam çiş yaptırmak için bizimki uykucu. Uykusu bölünmesin diye inat eder beze geri döneriz 🤦🏽♀️😂Yani şuan için bezsiz yatsa sürekli çiş yapacağını düşünüyorum . Gece olayını nasıl alıştırdınız kaç gün sürdü🥴