Aslanalp ben geçen yıllar gitmiştim çok memnun kalmıştık fakat şu an çok kötü özellikle çocukla 5 saat bekletiyormuşlar odalara almak için su bile yokmuş , yemekler de böcek çıkıyormuş herkes yazmış ondan dolayı hiç tereddüt etmeden iptal ettim . Antalya Belek’te ki oteller iyi orayı tercih edeceğim gibi