smnbr
Canını dişine takıp çalışman gerekiyor:)
Sabah 7 de kalkardım, hava iyi olduğu dönemlerde 45 dakika yürüyüş sonra duş , sağlıklı kahvaltı derken 9-10 gibi derse otururdum ve gece 12-1 e kadar küçük molalar ile full ders :)
Tekrar çok önemli. Ne kadar çok tekrar o kadar başarı
Çünkü çok çalıştığım anladığım konuyu 1 ay sonra unutabiliyordum :) o yüzden varsa yoksa tekrar