Azygos bizde geçen hafta cuma olduk. Verem aşısı sadece cuma geldiği için gecikseydi haftaya kalırdı dedi hemşiremiz. 3 aya yaklaşmadan olmak lazımmış. Yani en fazla 1 hafta sanırım. Siz bence yarın hemen gidip öğrenin ya da arayın hemşirenizi. Bugün banyo yaptırın isterseniz. Yarın aşı yaparsa 3 gün yıkanmaması gerekiyor