ffeyza ben de öksürük vardı klimadan kaynaklı. 1 aylık Bebem de aynı şekilde. Burnu tıkandı sürekli öksürüyordu. Nasıl korktum. İnstagramda hastalanmayançocuk sayfası var. Sayfayı yöneten bir doktor kadın. Çocukları da var. Antibiyotiksiz büyütmüş yıllarca. Ve sayfada verdiği bir kür var. Bir iki diş sarımsağı bıçakla minik minik doğruyor üzerine bir kaç damla limon sıkıyor ve biraz bal döküyor. Sonra karıştırıp yutuyor. Çocuklarına da yutturuyor. Ve binlerce takipçisi var. Hepsi mesaj atıyor çocuklarının hastalanmadan ve antibiyotiksiz iyileştiğini söyleyen. Neyse velhasılı kelam ben de öyle öksürünce bebemle. Yaptım bir kaç gün o kürü. Her gün bir çay kaşığı yuttum. Öksürük kesildi sütümden de çocuğa geçiyormuş. Sayfa yöneticisi kadın özellikle emziren anneler yapabilir bunu demişti hikayelerinde. Ben öyle atlattım. Sayfayı inceleyebilirsin. Allah şifa versin.