Oğlum 35 aylık. Eylül de kreşe başlayacak. Çişini söylüyor tuvalete yapıyor onda sıkıntı yok. Ama kakasını asla oturarak yapmıyor. Daha önce tutma problemi yaşadık hala tutmaya çalışıyor ayakta ağlayarak yapıyor asla oturtamıyorsun. Ben artık bezini çıkarmak istiyorum çünkü çişini söylüyor. Ama kakası için takmak zorunda kalıyorum. Kreşe gidince ne yapacağız fikrinizi almak isterim ? Sizce bezli mi göndereyim bezsiz mi ? Kreş normalde bezsiz alıyor ama çocuğun durumundan bahsettik psikolojik olarak korku kaldı kaka korkusu. İdare ederiz öğretmenler yardımcı olur her türlü bakarız diyorlar ama içim hiç rahat değil. Sizce ne yapmalıyım ?