bidunyamutluluk adm happy mom da her gün alıyordum ama happy Kids de hiç almadım indireli 2,5 ay oldu 🤷🏽♀️
Yigitinannesi adm ne bildirim geliyo ne msj geliyo bebek takip kısmında aylardır çalışmalarımızı sürdürüyoruz yazıyo
Minikkelebek adm dün hayır olarak işaretledim. Bugün bildirim geldi. Sağolun. Sizde bildirim yollamasanız kimse iltifat etmeyecek 🌸
kibele1923 NaimeYilmaz merhabalar az önce bebek takibine baktım da aklıma geldi. Dile getirdiğimiz sorun ne oldu? benim verilerim ne olacak?nereye gitti? nasıl geri getirecem ? hic dönüş yapılmadı 😖