egeemomss kademeli olarak bırakmayı deneyin zamana yayın ben öyle yaptım.
İlk önce sadece öğlen uyurken ve gece uyurken verdim. Uyku harici istediği zamanlarda hayır annecim meme sadece uyurken dedim. Dikkatini başka şeylere yönlendirdim, sevdiği yiyecekleri verdim. Bide her emzirdiğimde sen artık büyüdün sütümüz çok azalıyor sen sürekli ham ham yapıyorsun süt bitecek gibi şeyler söyledim. 1,5 ay bu şekilde devam ettik. Sonra bi gece artık memede sütün bittiğini söyledim. Tabiki de tepki verdi ağladı ama güzelce konuşarak sakinleştirmeye çalıştım. Güzel şeylerden bahsettim hep. Yarın parka gideceğiz en sevdiğin oyuncağınla oynayacağız ama şimdi uyumalıyız gibi gibi. Su verdim suyumuzu içip yatıcaz dedim. Ben zaten memede uyutmuyordum emzirip yanına yatıyordum hep. Suyunu verdim suyunu içtikten sonra yine yanına yattım. Şükür sancılı da olsa bıraktık 1 hafta oldu. Ve inanın gece uyanmaları azaldı. Bazen hiç kalkmıyor bazen 1 defa ondada su içip yatıyor. Yatmadan öncede hiçbir şey vermiyorum kendisi bir şeyler yemek istiyor ama 😬 mutfağa getiriyor beni mama diyor muz vs yediriyorum bu konuda bende kararsızım devam sütü başlayıp başlamamak da. Anne içinde bebek içinde zor bir dönem ama sabırlı ve sevgi dolu olunca inanın her şey çok kolay ilerliyor 🥰