Kızlar iyi geceler daha öncede post açmıştım bebeğim 6 buçuk aylık ek gıdaya geçişimiz malesef başarısız daha bir kere bile ağzını açmadı kaşığa elimle yedirmeyi denedim yok yok olmuyo yarın birde BLW denemek istiyorum ne derseniz yapıp olumlu sonuç alan var mı ve ne verebilirim eline fikri olan var mı acaba