cilgin kızımda çok yaşadım iştahsızlık saçlarım döküldü üzüntüden çok iyi anlıyorum sizi. Çok araştırdım deneme yaptım naçizane tavsiyem yemedikleri zaman öğün atlayın su hariç hiç birşey vermeyin diğer öğüne kadar 2-3 gün kadar yemeğe başlar büyük ihtimal. Bide strese girdiğinizi belli etmemeye çalışın onlar da stres yaşıyo ve yemek meselesi daha da büyüyo. Teklif edin mümkünse mutfakta varsa mama sandalyesinde belli bi yemek düzeninde yemiyorsa kaldırın, bi sonraki öğünde tekrar deneyin yemiyorsa kaldırın. Bi gün aç kalmasında sakınca yok ama ikinci güne aç kalmasın.Bu öğün aralarında ekmek, bisküvi, meyve , içecek hiç birler vermeyin. Sabır gerektiriyo ama bence deneyin.