seymalya9 geçen gün benim oğlumda düştü herhangibir şey yoktu ama ben yine de götürdüm doktor 2 gün takip et kusma, uyuklama, genel durumunda bir değişiklik olursa öyle getir dedi. Sadece elle muayene etti. Genel durumu normal olduğu için röntgen yada tomografi önermedi kendi çocuğum olsa ona şu aşamada çektirmem dedi. Çok şükür bi sıkıntı yaşamadık. Vücudunu kafasını kontrol edin herhangibir şişlik yada kusma gibi bir şeyler yoksa götürmenize gerek yok bence takip edin.