Merhabalar 15 ayık bir oğlum var ve ek gıda döneminden bu yana hiç bir şekilde yemek yemeyi kabul etmiyor denemediğim tarif kalmadı yese bile en fazla 2 kaşık bu kdr sadece anne sütü alarak karnını doyuruyor doktora götürdüğümde normal genetik vb deyip gönderiyor sadece iştah açıcı şurup verdi fakat onlaırn da işe yaradığını söyleyemycem kilosu da ayına göre az aynı sorunu yaşayan var mı? Cok moralim bozuluyor bu duruma ve insanların artık çocuğun çok zayıf demesinden sıkıldım aynı zamanda zaten cok aşırı hareketli bir bebek yese de kilo alacağını sanmıyorum ama yemiyor işte önemli olan yemesi vitamin alması:/