Selam annelerim , kızımla ilk tatil deneyimimiz olacak . Otele gideceğiz fakat Eylül ayını seçtim aşırı sıcak olmaması için . Kafam da bazı soru işaretleri var, ek gıdaya geçtik ve süt içiyoruz . Otele gideceğiz , mama konusunda neler yapabilirim , veya tatile giden anneler en çok nelere dikkat etmem gerek, bana yardımcı olabilir misiniz ?