ikiprensesannesi3850 Kızlar kızım 1 yasında sabah uyandıgımda ateşliydi baya sabah 7 de dolven verdim öğlen 15.30 da calpol verdim akşam tekrar atesi cıktı 19.00 da dolven vermek zorunda kaldım smdi atesi yok sükür düstü ama cıkarsa tekrar doşven verebilirmiyim gece
rainayaz ikiprensesannesi3850 bebeğimin ateşi çıktığı zaman doktor bana hep 4 saat arayla carpol ve dolveni dönüşümlü ver demişti eğer en son dolven verdiyseniz bence carpol verin geçmiş olsun 🙏
Miracinannesi_ ikiprensesannesi3850 15 aylik bebegim icin doktor 6 saatte bir verebilirsin demişti calpolle dönüşümlü olarak 4 saatte bir veriyordum