Anatotales Çok sık olmamakla beraber arada kahvaltıda eline simit veriyoruz bugün dikkatimi çekti ne zaman versem ishal gibi oluyor susamlar bütün bütün çıkıyor köpüklümsü bi kaka. Kızarma pişik yok ama
Anatotales ppzeynep kakao hiç kullanmadık uzun süre de hayatımızda olmayacaktır zaten ama susam can sıktı.
ppzeynep Anatotales Kakao sadece çikolata demek değil ya hani, belki kek falan yaparsınız diye dedim.🥲
Anatotales ppzeynep yok yok anladım kastettiğinizi ama vermem diye düşünüyorum. Çok karbonhidrat ağırlıklı beslemiyorum zaten. Kek siftahı yapmadık onun yerine mücver falan yapıyorum
Anatotales Merveada21 aklıma hiç gelmedi ya 3. Verişim bugün dank etti. Araları da açıktı vermemin anlamadım hiç
Anatotales Tomris-Hatun 3. Oldu bu aynı şeyi yaşıyoruz. Yoğun gaz ishal. Doktorumuzla bi görüşeceğim nasıl yönlendirecek bakalım