tekbasimabakiyorum bizimki koşturmuyor ama yemekleri yere atıyor çok geriliyorum o durumda, çıkarken her şeyi yerden almaya çalışıyorum falan.keşke çıkmasaydık diyorum bazen.
Ama bir yer var eve yakın, artık sadece oraya gitmeye çalışıyoruz, içinde kapalı oyun alanı ve açık parkı var, ilk 20 dk masada yemek yiyor sıkılınca eşimle dönüşümlü oyun alanına gidiyoruz, ayrı ayrı yemek yemiş oluyoruz ama en azından çıktık diyoruz.