Bebeğim 1 hafta sonra 6 aylık hero baby iyi geceler maması başladım çünkü sütüm yetmiyor biberon mamasıda denedim kabul etmiyor. Ben bu mamayı hazırlarken daha kıvamlı ve kaşıkla veriyorum. Mesela ölçek diyorki 150 ml ye 3 yemek kaşığı ama ben 4 koyuyorum. Kabız yapmadı 3 gündür. Kıvamlı versem sorun olur mu