Tosbikannem  Bebeğimin parmağı kapıya sıkıştı başına gelen oldu mu çok korkuyorum oturdum ağlıyorum çok ağladı sıkıştıktan sonra uyudu buz koydum böyle şişti
Asyaamerve Tosbikannem onunla geçmiş olsun canım. Geçen benim kızımında oldu. Ne kadar da dikkat etsek oluyor. Kızım ağlarken içim acıdı sanki benim canım yandı. Evlat farklı bir duygu gerçekten. İsteyen herkese nasip etsin Rabbim. Sabaha unutmuş bir şekilde uyanır 🥰
Asyaamerve Tosbikannem bende öyleyimde işte geçiyor. Çocuk bu anlık neler yapıyorlar. Allah daha kötüsün den korusun bununla geçmiş olsun güzel anne🥰
Tosbikannem Asyaamerve amin cümlemizinkini korusun Rabbim çok teşekkür ederim sizin gibi iyi insanlar iyi anneler iyi ki var yüreğime su serptiniz 🌸