Kızlar bende 40 bitince kanama kesildi, 45 gibi bir kanama başladı ama eski reglim gibi değil bir gün var bir gün yok şeklinde 4 gün süren bir kanamam oldu, bitti. Şimdi 60. gün yine toz pembe bir kanama gördüm bugün. O regli değildi de şimdi mi başlangıç olacak? Yoksa o mu regliydi? İkisi de değilse neden onbeş gün aralıklarla hep kanama görüyorum ne yapacağım şaşırdım kaldım ya bir bilen var mı lütfen yazsın