cansuuk hamileligimin son aylarına doğru 1 2 kere icmilsigim oldu kızım doğduktan sonra baya içmeye başladım yaşadığım bazı şeyler kendini yalnız hissetme vs.seylerden dolayı ona sarıldım insan pişman oluyor ama ister istemez elin ona gidiyor çok şükür ama bi problem yaşamadık şuan kızım 1 yaşında Allahima şükürler olsun gayet sağlıklı tabiki içmemek en iyisi de