naazcelk belki çok gazı vardır ve kucakta rahatlıyordur, yani bu kadar ağlaması hiç ayrılmaması normal değil, şöyle benim bebeğimde 4,5 ay boyunca gündüz uykularını kucağım dışında uyumuyordu bırakınca uyanıyordu ama böyle deli gibi ağlaması yoktu, bir sancısı vs olabilir