berenninann Bestiron damşa kullanmaya başlayalı kızım çok huzursuz sürekli alıyor. Ve de ishal acaba bu etkiler sizlerde de oldu mu ? özellikle gündüzleri çok fena sabahları kilosunun iki katı şeklinde veriyorum
busragggg berenninann bizde aynı durumdayız. Normalde gece 1 veya 2 kere uyanan bebek damlayı alınca 2 saate bir uyanıyor. Sanırım çok fazla gaz yapıyormuş bu damla. Sabah verince gece yapıyordu bizde. Bugün yatmadan vermeyi denedim bakalım