Şu sıra 1 yaş bebegim resmen çıldırdı asla durmuyo herşeye ama herşeye aglıyor uyumuyor ve yemiyor napıcagmı şaşırdım evi pislikler götürüyo eşimle sürekli gerginiz ve tartişiyoruz normalde bal gibi geçinen bize bişey oldu çocuk durmuyo ister istemez ikimize yansıyor bide işin içine tez dönemi girdi eşimin iki ay sonra teslim etmesi gereken bir tezi var ve oda aşırı gergin yani annelik inanılmaz bir sabır işi ve bu süreçte birde ekran vermemeye çalişmak güzel yiyecek ler hazırlamaya çalişmak heryerim kıl tüy içinde kendimden resmen bir haber oldum bugün saatlerce agladım sanırım çok ama çok tükendim…