havuctarator benden 2 hafta sonra doğum yapması gereken arkadaşımla gebelik şekeri var diye aynı gün doğum yaptık onun kızı oldu benim oğlum annem de yanımda refakatçi idi anne dedim arkadaşım da benden önce doğuma girdi direk şöyle dedi inşallah seni görmeye gelmez kırk karışır yoksa dedi o ne demek anne ben bilmiyorum dedim şansa kız ertesi gün yan odada olduğu için beni ziyaret amaçlı görmeye geldi tam hatırlamıyorum ama o gece miydi sonraki gece mi ne karabasan geliyodu hastanede bana sabaha kadar en son hatırladığım anneme karabasan geliyor devamlı demiştim annem sabaha kadar bana yasin ve dua okudu pencere önünde hiç uyuyamıyordum korkudan