Geveze_yazar
Babaannemin bir süpürgesi var.
Bozuldukça, kısmen her gün, yan evden Kurtuluş diye bir ses yükseliyor. Babama yaptırıyor sürekli süpürgeyi, kullanmaya devam ediyor. Yenisini alalım teklifimizi kabul etmedi.
Bende dünden önceki gün, babamında süpürgesini yanlışlıkla ben bozdum, evi süpürmek için babaannemden süpürgesini aldım. Almışkende geri götürmedim, hatta eşimin eline verip parçalattım. Babaannemede dedim ki elimde kaldı babaanne çok korktuum asdfghj Yeni süpürgesini sipariş ettik öylelikle. Yoksa vazgeçeceği yoktu babam bile sıkılmıştı bozuk süpürgeyi sürekli yapmaktan.